翻訳の森 Diary

翻訳の森を迷走中

スポンサーサイト

[ --/--/-- --:-- ] スポンサー広告 | TB(-) | CM(-)

"Hold My Hand" by Akon

◆今月発売予定だったAkonとマイケルのデュエット
優しいメロディとと甘い歌詞がお菓子みたいな歌です☆マイケルの声で聴きたいなぁ

Hold20my20Hand縮小240


This life dont last forever(hold my hand)
so tell me what we'r waitin for(hold my hand)
better off bein together(hold my hand)
bein miserable alone(hold my hand)

この人生は永遠じゃない(だから、ぼくの手を握って)
いったい何を待っているんだい(だから、ぼくの手を握って)
二人のほうが幸せだよ(だから、ぼくの手を握って)
一人じゃ悲しいよ(だから、ぼくの手を握って)

cuz i been there before an you been there before but together we can be alright
cuz when it gets dark and when it gets cold we hold eachother till we see the sunlight
二人は同じ苦しみを経験をしたけど、一緒なら大丈夫さ
暗く寒くなったら、太陽が昇るまで抱き合っているから

so if you just hold my hand,baby i promise that ill do all i can
things'll get better if you just hold my hand
nothin can come between us if you just hold my hand
ぼくの手を握ってくれたら、できることは何でもすると約束するよ
ぼくの手を握ってくれたら、きっとうまくいくさ
ぼくの手を握ってくれたら、何もぼくたちを邪魔できないさ

The nights are gettin darker(hold my hand)
& there's no peace inside(hold my hand)
so why make our lifes harder(hold my hand)
by fighting love tonight
夜はだんだん更けてくる(だから、ぼくの手を握って)
心が落ち着かないんだ(だから、ぼくの手を握って)
どうして、二人の人生をつらいものにするの(ぼくの手を握って)今夜は愛に身をまかせようよ

cuz i been there and you been there before but together we can be
alright
cuz when it gets dark and when it gets cold we hold eachother till we see the sunlight

so if you just hold my hand,baby i promise that ill do all i can
things'll get better if you just hold my hand
nothin can come between us if you just hold my hand

(x2)
i can tell that your tired of bein lonley
take my hand dont let go baby hold me
talk to me an let me be your one and only
cuz i can make it alright till the mornin
分かるよ、きみが一人に疲れているのが
ぼくの手をとって放さないで、ほら、つかまって
ぼくに声をかけて、きみのかけがえない人にして
朝までに、みんな解決するから


(x2)
hold my hand,baby i promise that ill do all i can
things'll get better if you just hold my hand
nothin can come between us if you just hold my hand

タグ : マイケル・ジャクソン

コメントの投稿












管理者にだけ表示を許可する

