◆マイケルの手袋の始まり(証言)

マイケルの友人で有名な女優のCicely Tysonは、2009年にCNNでDon Lemon に次のように語りました。

彼女は1980年代にマイケルと同じファッションデザイナーを使っていました。あるとき、そのデザイナーが突然に彼女に言いました。「マイケルのためにこの手袋を作っているんだ」マイケルは白斑を発病していて、それは手から始まりました。手袋は白斑を隠すためでした。そうやってあの手袋は始まったのです。彼女は、デザイナーが手袋を作っているときその場にいたので、噂なんかじゃないと語っています。

On july 9, 2009, a famous American black actress Cicely Tyson, a friend of Jackson's, said the two [Cicely & Michael] shared a fashion designer in the 1980s.
"All of a sudden, he said, 'I'm doing this glove for Michael,'" she said. "Michael was beginning to develop the vitiligo and it started on his hand. The glove was to cover the vitiligo; that's how that glove came into being." The glove design and reason for it were not just hearsay for Tyson, she said. "I was there when he was creating it," she told CNN's Don Lemon.

Cicely+Tyson+3vDvJNWdq6_m(2011).jpg
(2011年)

困難にぶつかっても前向きにとらえて新しいものを創造するマイケルって本当にすごいです。

タグ : マイケル・ジャクソン

コメントの投稿












管理者にだけ表示を許可する