スポンサーサイト

--:-- | スポンサー広告 | edit | page top↑

White Cherry Blossom

Today I went shopping to Shijyo, which is the main street of our city, Kyoto. I saw the pretty white cherry blossom near the department store, Takashimaya. White cherry blossom is not as gorgeous as pink one but I think it's neat and clean. I love it.
white cherry blossoms
今日は四条の高島屋に行きました。途中、川べりで白い桜を見ました。普通のソメイヨシノほど豪華じゃないですが、とても清楚な美しさでした。
ところで携帯で撮るんじゃなくて、やはりデジイチを持ち歩くと、こんなときもきれいに写真を撮れるだろうなと思いました。わたしのは大きいので、息子のを借りようかな。
00:46 | ◇My Life | comments (0) | trackbacks (0) | edit | page top↑
四条の東華菜館 | top | ◆17世紀のマイケル肖像画

comments

post a comment

管理者にだけ表示を許可する

Trackbacks

この記事のトラックバックURL:
http://yumi835.blog17.fc2.com/tb.php/2518-67563bd7
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
